joi, 10 septembrie 2015

Sa fac ceva pe bunul tau simt!

Autor: Ariel Constantinof - 10.Nov.2009


Sa fac ceva pe nenumaratele afise si pe banii dati pentru cacatul asta de campanie electorala. Si-mi cer scuze ca am un limbaj de taran ordinar crescut intr-un oras de cacat dar… asa se vorbeste aici, se pare. E involuntar si semi-incontrolabil.

Nu vreau sa vorbesc despre politica. Caci chiar nu-i cazul… dar sa vorbim putin despre ce inseamna BUN SIMT, cretinule care esti tu Crinule. Nu o lua personal, nu-mi place de niciun candidat la presedentie. Ziceam ca te votez pe tine. Dar nu te mai votez, esti un idiot.

Te intrebi de ce? Pentru un motiv extrem de simplu. Zici ca faci o revolutie a bunului simt si …

1. ITI GASESC AFISE PRIN TOT ORASUL CARE ZAC PE JOS SI PE SUS SI SUNT PUR SI SIMPLU JEG CARE NU FOLOSESTE LA NIMIC!

Si azi in scara blocului erau sute de afise cu tine pe jos… toti vecinii mei te calcau din greseala in picioare pentru ca nu aveau bunul simt de a te ridica si de a te duce la gunoi. Si stii care-i culmea?! NICI EU NU TE-AM RIDICAT DE PE JOS. Am preferat sa privesc de sus cum zici ca faci o revolutie a bunului simt. Cacat de bun simt. Nu meriti bun simt daca tot ce faci este JEG!



2. BUN SIMT PE PISTA DE BICICLETE?! Sa nu vorbim despre afisul care … desigur ca, e cam mic, nu?



Imi bat gura degeaba. Cacat de bun simt.

O sa-l votez pe cel mai sincer presedinte. Ala care o sa aiba sloganul: “Vreau sa fiu faimos” sau “Vreau sa devin bogat” sau “Vreau sa-mi fac o vila la periferia capitalei, voteaza-ma!”… Pentru ca altii au slogane gen “Revolutia bunului simt” si nici nu stiu ce-i ala bun simt. CACAT!

Si stii care-i faza…? Inteleg faptul ca ai afise, caci e normal, toti au, dar … sunt sigur ca daca esti atent poti sa ai grija sa nu pui un afis pe tot trotuarul sau pe o pista sau … sunt sigur ca poti avea grija sa nu dai afise cu nemiluita a.î. sa le transformi in jeg stradal.

* sa-mi bag castile in urechi si sa uit de societate, asta-i solutia, baga-mi-as… castile in urechi. *




Note Blog "Nostalgie despre bunul simt": * Puteți prelua și transmite textul de față cu rugămintea de a preciza sursa și autorul - aşa după cum (întotdeauna) o fac şi eu. Vă mulțumesc pentru interes și înțelegere! Cu stimă - Remus Constantin Raclău * Dacă vreți să fiți informat în timp util atunci când apar postări noi pe acest blog, completați adresa dvs de e-mail în dreapta sus, în ferestruica ”Urmărește prin e-mail” și apoi dați click pe ”Submit”. Nimeni nu va vedea adresa dvs, ea fiind utilă doar robotului de pe Blogger, care va trimite automat o înștiințare pe adresa dvs de e-mail ori de câte ori apar postări noi. - Dacă credeți că merită, recomandați această lectură și prietenilor dumneavoastră, după binecunoscutul model: "CITEŞTE şi DĂ-L MAI DEPARTE"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu