marți, 21 iunie 2016

Bunul Simt la taximetristi

Anamaria: „De la taximetristi ma astept la respect, bun-simt, cat mai putine comentarii inutile…”

Adăugat de  pe 22 octombrie 2012 în Interviuri

Interviul de azi este cu o domnisoara plina de emotii, sensibila si foarte vesela. Iubeste muzica, moda si este pasionata de PR & communication. Crede ca intr-o zi Romania va deveni o tara mai curata, de aceea se implica in proiectul „Let’s Do It, Romania„. Numele ei este Anamaria Hancu, iar daca doriti s-o cunoasteti mai bine, va recomandam cu placere sa rasfoiti blogul ei – www.anamariahancu.com. Insa, pana atunci, nu uitati ca aveti un interviu de citit. Enjoy!

  1. Cat de des mergi cu taxiul?
De fiecare data cand ies din casa si am drumuri prin oras si mai ales in locuri in care nu am fost niciodata, merg cu taxi-ul. Uneori de 3-4 ori pe zi, alteori de 2 ori. Se intampla insa si sa iau metroul daca e traficul prea aglomerat sau daca am chef de metrou.
  1. Comanda la taxi o faci prin telefon sau online?
De cele mai multe ori, fac comanda online, insa in anumite situatii, sun. Mai rar, ce-i drept.
  1. Ce astepti de la taxiuri? Dar de la taximetristi?
Taxiurile sa fie curate, sa nu ma inece fumul de tigara sau alte mirosuri si sa arate decent.
De la taximetristi ma astept la respect, bun-simt, cat mai putine comentarii inutile referitoare la adresa la care trebuie sa ajung sau la faptul ca nu stiu sa ii explic cum se ajunge acolo sau discutii si negocieri penibile despre suma de bani pe care ar trebui sa i-o dau sa ma duca in locul x.
  1. Crezi ca drumurile cu taxiurile sunt o aventura?
Nu mi se intampla prea des sa am parte de aventuri cu taxiul si sper sa le evit si pe viitor:)
  1. Ai avut vreo experienta ciudata/funny atunci cand ai mers cu taxi?
In general, mie nu imi plac negocierile, deci din start, ma super enerveaza discutiile despre locul in care trebuie sa ma duca si banii pe care eu ar trebui sa ii dau “ca sa fie toata lumea multumita”.
Cea mai ciudata situatie cu taxi-ul a fost una care s-a incheiat fericit pentru mine. Aveam multe bagaje, era intuneric in taxi, eram obosita si cam neatenta si am uitat in taxi geanta cu laptopul. Dupa ce masina a plecat, la vreo 30 de secunde – 1 minut, mi-am dat seama ca nu am laptopul, am iesit pe strada, masina nu mai era, am sunat la firma de taxi de la care credeam eu ca era masina (de fapt, gresisem), am luat un alt taxi si m-am intors la locul de unde luasem taxi-ul si in 3 minute, a ajuns taximetristul cu laptopul meu in spate. El nu il observase si in masina avusese doi clienti englezi.
  1. Fata de Romania, cum sunt taximetristii in alte tari? Exista vreo diferenta?
Nu imi plac generalizarile. Sunt sigura ca avem si noi taximetristi de bun-simt si decenti, de altfel, am intalnit destui, la fel cum cred ca si in alte tari, mai sunt cazuri nefericite.
  1. Cum comentezi  incidentul nefericit în urma căruia o studentă japoneză şi-a pierdut viata?
Nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca s-a ajuns la asa ceva si cum niste detalii mici, dar importante, ar fi evitat un astfel de incident oribil. Tot sper sa aud cat mai putine astfel de situatii, e trist …
  1. Ti s-a intamplat vreodata sa fii pacalita de vreun taximetrist?
De el in sine nu, eu nu am fost atenta ca m-am urcat intr-o masina cu 3,5 lei/km. E adevarat insa ca nici el nu m-a atentionat cum fac altii.
  1. Stii de ce majoritatea taxiurilor au culoarea galbena? Ti-ar dori alta culoare sau nu te deranjeaza?
Nu stiu concret, dar probabil sa fie usor recognoscibile. Nu ma deranjeaza in mod deosebit, mai ales ca m-am obisnuit asa.
  1. Taxi sau bicicleta?
Mi-ar placea sa pot sa spun bicicleta, insa spre rusinea mea, inca nu stiu sa merg pe bicicleta.
Deocamdata, inca taxi.
  1. In final, ce “porunca” ai pentru taximetristi?
Sa se respecte pe ei insisi pentru ca si oamenii sa le respecte meseria. Se plang adesea ca oamenii ii trateaza dispretuitor…Poate ar trebui sa se intrebe si de ce .
 Sursa: http://www.taximetre.ro/de-la-taximetristi-ma-astept-la-respect-bun-simt-cat-mai-putine-comentarii-inutile/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu