vineri, 1 iulie 2016

Diferența dintre tupeu și sinceritate se numește Bun Simț.


A fost odată Eram odată într-un club conectată la 100 de vodkă Caponne iar timpanul mi-l oropsea Shakira la maxim, sau Minodora…..nu mai știu dar pe-atunci cântările astea nu erau declarate atentate teroriste . Baiatul de care-mi plăcea statea la bar si parea ca se uita înspre mine dar la cât băuse era posibil sa aibă vizibilitate redusă.
„Du-te, hai du-te , n-ai tupeu daca nu te duci la el“
„Si ce să zic“ o întreb eu pe Irina
„Orice, cheama-l la dans, la masa, întreabă-l de sora-sa“
Sora-sa era la 3 metri de el, cațărată pe unul dintre bodiguarzi, i se vedea părul, o mână și o bucă.
Totusi, m-am dus . Mi-a zambit cu toată lucrarea (era boxer) și cu ochii pe jumatate închiși, orbit de frumusețea mea si de unduirea Metaxei în vene. I-am spus ca nu l-am vazut demult , ceea ce era adevarat – duminica îl dusese tac-su cu forta la biserică si acolo ne-am salutat după ce-a trecut predica despre preacurvie.
L-am invitat la „noi la masă” si mi-a spus ca vine…o astepta pe soru-sa.
Dupa exact jumătate de minut,o extraterestră își lipise ciocul de al lui si pe cand sa ma duc sa îl salvez, convinsă ca l-a sechestrat cu forța, s-au teleportat amandoi în nava ei spatiala
Era clar ca si eu îi doream compania. Numai că nu am putut sa merg mai departe de a-l întreba daca doreste sa stea cu mine si cu fetele la masă.
Era clar ca si Ea îi dorea compania. Si a obtinut-o 🙂
Citeam la Oana pe blog despre faptul ca o vânzatoare de fornetti i-a strigat „nu lasi niciodata bacsis“. Am ramas uimită. Stiu ca unii comercianti își mai rețin, douazeci, treizeci de bani zicand ca n-au rest si putini suntem aceia care troznim „mie sa-mi dai toți banii“. Dar chiar asa, sa spui pe fata unui client ca nu-ti lasa bacsis? De parcă vindea forneti pe o plajă din Tunis.Chiar si asa – merita bacsis numai dacă dansa din buric în timp ce cocea placintele alea (mici si crete dar tot placinte sunt)
Un om de nimic, pardon de afaceri- vreau sa zic , ne-a facut odata o ofertă pentru un teren . Oferta a sunat așa „ vând teren 500mp langa al vostru, daca nu cumparați va închid drumul de servitute“. „Oferta“ pe care n-o cerusem a fost transmisa printr-un tert împreuna cu numarul de telefon. Jur ca am ramas speechless ca si Kate Winslet cand i se scufundă Leonardo.
E nevoie de tupeu ca sa te bagi în fata la cozi, cu chipul ala de soarece nevinovat iesit din canalizare.E nevoie de tupeu în toate situatiile în care-ti sfidezi semenii.

Deci….care-i diferenta dintre tupeu si sinceritate………Oare.


Autor: (pseudonim) - Hapi Riverwoman
PS . Daca vreti sa radeti trist, cititi pe pe blogul Andrei cum masinile de dezapezit n-au putut ajuta oamenii din cauza ca….nu aveau Rovinieta 😀
P.S. la ... P.S. - Puteti citi comentariile accesand linkul de la sursa articolului:
Sursa: http://www.hapi.ro/diferenta-dintre-tupeu-si-sinceritate-se-numeste-bun-simt/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu