marți, 21 iunie 2016

Trei reguli de bun simt la cinema


13 Iunie 2013 Vasile Manu

Saptamana trecuta in cadrul celei de-a 12-a editii a TIFF, festivalul de film care mi-a ajuns la suflet, mi-am petrecut dupa amiezile si serile prin salile de cinema, drept urmare n-am putut sa nu dau peste oameni certati cu bunul simt. Motiv pentru care n-am putut sa nu incropesc o lista de trei reguli esentiale, de bun simt, destinate celor care frecventeaza salile de cinema.

1. Telefonul pe silentios INAINTE de a intra la film – asta e poate cea mai importanta regula inainte de a intra intr-o sala de cinema. Nu astepta sa-ti sune telefonul in timpul filmului ca sa-l pui pe silent, inchide-l inainte sa inceapa filmul. Nu inteleg cum de unii uita sa-l opreasca si-si aduc aminte de asta abia pe la jumatatea filmului.

2. Pastreaza-ti ideile despre film pentru cand iesi din sala – nu mi te apuca si povesti in timpul filmului cu prietenul sau prietena cu care ai venit, ca n-am venit la cinema sa te ascult pe tine. Daca nu esti capabil sa-ti pastrezi ideile pana la final si stai prost cu memoria, ia-ti o foaie si-un pix cu tine si noteaza-ti. Daca ai impresia ca nu se aude ce vorbesti, desi o faci in soapte, imi pare rau ca te dezamagesc, se aude. Si asta poate fi deranjat pentru cei din jurul tau. Uita-te la film ca de-aia ai venit la cinema, nu sa stai la povesti. Think about it.

3. Evita sa fosnesti punga de chipsuri – Nu zice nimeni sa nu-ti iei o punga de chipsuri cu tine la film, desi n-am inteles de ce naiba ai vinde chipsuri la film cand exista sfantul popcorn, dar fa in asa fel incat sa nu afle toata sala ca tu mananci chipsuri. Serios, e deranjant.

Sunt trei reguli de bun simt. Cele mai importante. De care toata lumea ar trebui sa se lipeasca.

Sursa: http://vasilemanu.ro/trei-reguli-de-bun-simt-la-cinema/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu